טיפים לשמירה על ריחות טובים

מי לא אוהב ריחות טובים? מעבר לתחושה הנעימה שהם משרים, כבר הוכח שריח טוב עושה מצב רוח טוב ומחקרים שונים

אפילו טוענים שריחות טובים משפרים את יכולת הריכוז שלנו.

ריחות רעים לעומת זאת, מסוגלים לגרום לנו למצב רוח רע, ירידה בריכוז, הסחות דעת ואף בעיות בריאות. אז כיצד ניתן לטשטש את עקבותיהם של הריחות הלא נעימים ולשמור על הריח הטוב בבית או במקום העבודה?

הנה מספר טיפים יעילים!
1. להקפיד! מה הכוונה? רבים מאיתנו דוחים את זריקת הזבל ומבלי לשים לב, כמות הזבל עולה על גדותיה. הריח נעשה לא נעים כלל ועלול למשוך גם כמה בעלי חיים שאנחנו לא בדיוק רוצים בבית… חשוב להקפיד תמיד לזרוק את הזבל בזמן ולא לתת לריח הרע להשתלט על הבית או על המשרד.

2. להחליף מצעים ומגבות בתדירות גבוה במיוחד בקיץ! מכירים את הריח החמצמץ והלא ממש נעים שבוקע לפעמים מסדינים שלא החליפו זמן רב וממגבות לא מכובסות? אל תתעצלו. שווה להחליף מגבות ומצעים בתדירות גבוהה במיוחד בקיץ כשאנחנו מזעים. ריח של מצעים רעננים יכול לעשות פלאים!

3. ומה עם בעלי החיים? בין אם אתם מגדלים כלב, חתול או כל בעל חיים אחר, חשוב לדאוג מאוד לסביבת המחייה שלהם כי למעשה זו גם הסביבה שלכם. עם חתולים למשל, אחד הגורמים המפריעים ביותר הוא הריח הבוקע מהארגז החול. האם אתם דואגים להחליף להם חול בזמן? ומה עם הכלב? מתי לאחרונה רחצתם אותו? חשוב להקפיד גם למען רווחת בעלי החיים שאתם מגדלים וגם למען הבריאות שלכם.

כל הטיפים שציינו פה יכולים לעזור לכם מאוד לשמור על הריח הטוב בבית אבל… לפעמים זה לא מספיק. מה עושים? במקרים כאלה מומלץ להשתמש במנטרל ריחות שיעשה את העבודה כמו שצריך. יש מספר רב של מנטרלי ריחות בשוק אך יש לשים לב לכמה קריטריונים חשובים: רצוי שמנטרל הריחות יהיה קל לשימוש כדי שלא תסתבכו יותר מדי. בנוסף, אם יש ילדים ובעלי חיים בבית, חשוב להקפיד שמנטרל הריחות אינו רעיל ואורגני. כמו כן, כיצד נדע שמנטרל הריחות אכן יעשה את העבודה? שימו לב שהוא מצויד בכמות גדולה של שמנים אתריים. ככל שהכמות גדולה יותר, היעילות גדולה יותר.

בהצלחה ולחיי ריחות טובים!